Hej alla alla

Ja,nu är man precis som alla andra. Det är nästan som om man är lite udda om man inte har en blogg. Aja, kan ju börja med att berätta att jag sitter på skolan just nu. GKO....det betyder (för min del iaf) lite plugg, mycket sitta framför datorn och hänga på t.ex. bilddagboken. Jag och min vän Nathalie brukar underhålla oss med att sitta och spela spel med varandra, men nu har hon lämnat mig ( den lilla  grisen) för att ta en biltur med roffe.

Insåg även idag att jag kommer att bli fattig nästa månad. Har stor lust att flytta hem igen bara för att kunna använda mina pengar på kläder eller nå annat skojj. Är inte roligt att se pengarna försvinna på t.ex. mat, diskmedel, kaffe och andra vettiga saker. Jag är nog fortfarande för ung för att inse vad man läre prioritera här i livet.   :)

Idag blir de nog en eftermiddag med att tvätta kläder för min del. Om jag bara kan komma över rädslan för våran källare. Källare i sig är ganska läskiga. Man vet ju inte vad som gömmer sig i dom mörka hörnen....en galen knarkare, en massmördare eller kanske en levande död? Men allt detta går att övervinna med lite mod. Det STORA problemet är alla STORA spindlar. Hellre bli överfallen av en lodis än att upptäcka att de sitter en stor hårig spindel på strömbrytaren till tvättmaskinen. Kanske att jag väntar med tvätten tills imorn. Då ska kanske bror min komma och hälsa på...och han är en aning modigare än mig.


                  See you sen,
                   UR & PENN
       

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är bra att du skaffat en blogg så jag har något att göra när jag har tråkigt =) Se bara till att uppdatera den OFTA :D Puss på dig min sköna böna!

2008-04-25 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0