Tröttheten

Kan loova att jag höll på å somna idag på skolan. Lära va kvar efter att vi slutat å vänta på Anja.
Skulle ha PA möte. Satt på våran bänk, å höll då på å tippa ikull.

Annars har dagen gått bra. Ganska slö dag igentligen.
Har precis mellan landat hos pappa nu. Väntar på bussen som ska ta mig vidare till mor.
Läre ju åka dit en sväng, för styvsystern kommer hem idag.
Ska bli väldigt trevligt att träffa henne, för det va ett tag sen nu. Tror att sist vi träffades var juldan.

Igår va jag iaf hos Ejmy in the frigge by. Ho,jag å Hannah hade en liten get together.
Hannah ska ju fara iväg å bo i Tyskland i typ ett år, så man läre ju passa på.
Det va en otrooligt rolig kväll kan ja säga.
Sjukt mycket skratt å sjukt mycket götta! Trodde jag skulle kräkas ett tag,haha!
Vi satt å prata om allt som hänt, gamla minnen å så kolla vi såklart på våran teater sen åttan.
Bästa teatern EVER!   haha!


Även att en riktig sötnöt kommer hem idag. Fast jag läre nog inte träffa han förns imorn eller lördag.
Men det ska bli skojj iaf. Känns som om denna helg kommer att bli riktigt trevlig :)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu vill jag höra om helgen! :D

2009-03-03 @ 12:11:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: HannamedellerutanHvemvet B

Va roligt det är att läsa om sig själv.

2009-06-21 @ 20:26:40
Postat av: angelica

väskor till salu i min blogg, stora och små. dessa väskor är unika då dom enbart kommer finnas i ett exemplar.

Kram

2009-06-21 @ 20:32:34
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0