Hej hej!

Ja , går bra för mig att blogga...not,haha!
Har inte så mycket att skriva ändå. Skolan är typ slut så det är ju skönt.
Kan man ta igen sig lite hemma innan man ska jobba sönt sig i sommar.
Ja som sagt så har jag fått jobb i sommar. På hemköp i delsbo, samma som förra året.
Känns jätte bra, trodde ett tag att det skulle bli fattig sommar :P

Annars är allt bara bra. För en gångs skull så känns livet tillfreds :)
Oroar mig inte över nå, skolan snart slut, slutat snusa ( öööuuuööö) ....ja, allt är allmänt bra just nu!
Även att man inte är ensammast i världen längre :)

Jag vet att jag inte har dig, men jag är glad dom gånger jag får låna dig ibland :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va gulligt skrivet!

2009-06-21 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0