Allvarligt!!

Idag fick jag filmen sen våran projektredovisning av Nathalie. Hade typ inte sett något av det förutom på bild.
Tog mig till och kika på den nu och vilken KATASTROF!

Skulle kunna ha gjort allt tusen gånger bättre!
Varje musik snutt är för lång, plus att våra modeller SPRINGER ut på podiet och tillbaka.
Undantag för vissa ;)
Det stämmer ingenting alls. Även att dom ser absolut livrädd ut!

Även att jag och Nathalie var absolut helt oförberedda om vad vi skulle säga.
Så vad blir det? Jo svammel rakt igenom!
Även att både jag och Nathalie höll på å dö när vi skulle prata inför alla dessa människor, så man tycker ju att vi borde ha varit lite mer förberedd.

Och även igen, min hållning?? Hallå, sopsäck?

Aja, skulle vara roligt om någon hade en film sen estetafton.
Andra gången vi hade våran modevisning, och en aning ändringar i planen.


Ja herregud......



Kommentarer
Postat av: Hannah B

Men det var ju ruskigt modigt iaf, skulle aldrig vågat jag e.

2009-11-12 @ 02:07:16
URL: http://jagarmigsjalvnarmast.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Jaaa fy! haha. Det gick ju myyyycket bättre på Estetafton! :)

2009-11-12 @ 07:26:13
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0