Torsdag

Jao, festen i frigge blev väll som väntat.....heelt jäkla urspårad.
Går liksom inte att beskriva, you hade to be there.
Va kul i början, men på slutet va det så jäkla mycket folk. Som tur va så blev karln min bra på lyset, så kl 12 fick jag med mig han därifrån. Åkte hem till Linus och somna.

Lördagen blev bara slappdag. Linus hade nog rekord :P
Kunde inte låta bli att tyst fnittra lite skadeglatt för mig sj :P
Så skönt att inte vara bakis. Det här med nykterhet borde jag ha provat på för längesen :)

Sen på söndagen så åkte jag hem till pappa. Fast innan dess hann jag med en sväng hem till mamma som bjöd på hemmagjord pizza, mumma!



Veckan har bara varit lugn. Va iväg på AF i måndags och tiggde lite pengar. Har jag tur så får jag en slant till mitten av dec.
På tisdag åkte jag visst in till hudik igen, med mamma som skulle på tuttkoll.
Fynda ett par tirser på Jones :)

Även att mamma mitt upp i sin lilla värld börja tok digga till nån jäkla 80 tals disco dänga när vi va på jones.
I sitt troende att det bara va hon å jag. Tror ni att hon took dog när han som jobba där fråga om hon digga??
Hahahah, va det roligaste jag har sett!
Mamma typ skenar bakom en hylla och höller på å skäms ihjäl alltså!
Jag menar verkligen röd i hela fejjan skämmas!

Alltid kul att gå på stan med mamma :P


I tisdags så kom Linus till mig och åkte hem idag. Va mys att få ha han nära ett par dagar.


Fan va kär jag är i han jussom!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Nä men nu måste jag verkligen dementera vissa saker! Jag TOK dansade inte alls det...vickade lite på höfterna bara :) Men att jag skämdes det är alldeles sant det! Och jag tycker att det är kul att gå på stan med dej. Händer ALLTID något oförutsett,hehehe... Puss och ha det så bra i morgon på bion.

2009-11-20 @ 09:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0