Snart så

Nu är det lite mindre än tre månader kvar tills lill killen kommer.
Helt ärligt så är jag bra less på att va preggo just nu. Ryggen är lika frisk som på en 200 årig tant,
och nu har man fått en jäkla massa bristningar å. Eller jam bristningar har jag väll haft länge, men nu har jag fått massa på magen som KLIAR! Jag loovar, har fan aldrig varit med om värre. Det känns ungefär som när man har bränt sig i solen. Man vill klia, men slutar man att klia så svider det ist. Så då läre man forts. Och det ser förjävligt ut! Gaaaaaaa! Blir galen!

Annars är allt tipp topp ;)

Kommentarer
Postat av: Moster Frida

ELINA vart är alla bilder på magen ? ;) Du måste ju hålla gammelmoster uppdaterad som är på andra sidan jorden ? <3

2010-04-24 @ 04:03:06
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0