Jaha ja

Är nog verkligen sämst på detta.

Sist va ja ju jussom fortf gravid! Nu har jag en knodd på snart ett halvår :p
Aja, tänker inte dra värsta resumen just nu för det pallar ja inte!

Skicka iväg pojkarna mina idag till ängebo för att tvätta. Behövdes verkligen städas här hemma så då fick ja göra det ifred. På med musik bara så gåre unnan :P
Har typ bara köke kvar nu, sen så. är Linus kommer hem så ska han få hämta våran fina gammla skeva plastgran som står i förådet. Skulle kunna göra det sj, men den är inslagen  en sopsäck. Så då får jag liksom för mig att det är massa råttor som krypit in å byggt bon i den. Så linkan läre kika först så att den är rått fri :P

Får se om jag kanske kan bli en aning aktivare nu. Eller så kommer det ett nytt inlägg om ett halvår igen :P










 Anders Link Emil Skott Bäckström
2010-06-27


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig snuttan

2010-12-19 @ 00:26:31
Postat av: Anonym

Finpojken då:-)

2010-12-30 @ 07:46:49
URL: http://misspurple.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0