Onsdag

Och idag ska jag äntligen får träffa min älskling. Har inte setts sen i lördags, så ni kan tro att jag saknar han :)

Igår så for jag iväg till mamman på förmiddan. Köm dit, drack kaffe å fick mej en semla :P
Träffa även Moa lite som är hemma över lovet :)
Vid elva tin drog vi iväg till mormor, sen vidare till stan. Hämta upp Andreas och Sofie sen åkte vi å gratta morbror Henrik som fyllde år. Va där ett par timmar sen åkte vi hemmåt igen. Innan vi for hem till urskogarn så drog jag, mamma och mormor på ica maxi. Hitta världens sötaste lilla mössa till lill killen :)
Va barbapappa å gänget på den, så jääkla söt :P

Hemma hos mamma så käka vi, han somna en sväng, sen åkte jag hem till pappan igen.
Blev inte så mycket gjort när jag kom hem. Kl va väll runt en åtta å då va jag helt slut.
Ovanligt att vara igång hela dagen, när man är van att bara va hemma å chilla :P

Idag har det varit en sån dag. Chill chill bara. Jag å sophie kolla på top model på förmiddan, sen har det inte hänt så mer spännande :P


Känner att jag borde ta mig i kragen å gö en rensning bland allt skräp. Slänga allt skit innan jag flyttar.
Ja just det ja..... jag å linus är på väg till vårt eget ställe :P
Men jag är så rädd att det hinner skita sig innan det blir nå, så jag vill inte prata om det, haha.


Ja men hej då rå......nu ska jag berika mitt liv med ännu några minuter på fejjan!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att du uppdaterar ofta nu! =D Och vad kul med egen lya! =) Hoppas allt är bara bra! <3

2010-02-17 @ 15:31:04
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sv: Ja precis, det är nog så! :)

Jaa, men självklart att jag ska komma och hälsa på då! :D Ingen tvekan om saken. Om jag hittar dit då, haha. Men annars får du väl vara min mänskliga gps! haha ;)

2010-02-17 @ 17:51:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0