Tyngden!!

Har aldrig varit så stor som jag är nu, och det är väldans ovant.
Det är fan inget man vill anpassa sig till heller, men va fan ska man gö då. Å större läre man ju bli innan det är klart å. Insåg hur mycket likt ett kylskåp jag börjar bli när jag skulle raka benen för någon vecka sen.
Hallå??? Jag kommer fan inte ner å når benen längre. Va bara att fläska sig ner i sittande ställning å göra på det viset. Snart får jag väll be nån att raka benen åt mig.

Aja, tjockhet hör väll till när man har ett kidd i magen.
Idag så går jag in i vecka 22. Känns som en evigehet kvar tills det är dax.....ush.
Tur att man har en sån underbar pojkvän som gör allt för att det ska kännas bättre.

Ligger å smeker magen när den spänner å har sig.

Masserar på alla ställen som gör ont.

Hjälper mig med skorna :P

m.m.m + tusen mer saker :)

Skulle aldrig orkat detta utan han kan jag säga.


Å folk som säger att det är så fiint med gravida, har ni NÅGONSIN sett en gravid i verkligheten?
Alltså, jag kommer undvika speglar tills jag har gått ner 30 kg :P
Grejen va att innan sj ungen börja messa min kropp så hade jag lagt en fin grund bestående av bärs å pizza,
vilket inte är så bra.
Så man hade det som grund, sen alla graviditets fulheter.

- 1000 extra kg
- Bristningar ÖVERALLT! Alltså, tom på ställen det inte ska gå å ha dom
- Med tanke på föregående punkt..... ni kan ju bara föreställa er pattarna :P But ugly!
- Även att dom har börjat läcka... ja ni kan tänka er hur fräsht det är.
  Brorsan sa att jag kanske skulle börja ha plåster över bröstvårtorna :P


Jag vet att jag gnäller mycket, men jag behövde verkligen det idag.




Laddar upp en bild på Fläsk Doris.
Känner att jag kan relatera till henne


Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag vet att man inte tycker att man är särskilt fin själv,men gumman du ÄR så otroligt fin med din lilla kula :) Och bristningarna bleknar eftersom tiden går,det vet jag. Och jag lovar att jag ska dra med dej på promenader så att du får röra lite på dej =) Puss puss love you!

2010-02-13 @ 15:46:24
Postat av: Annika Kallberg

Håller med dig. Alla säger att det är så underbart att vara gravid,och ja visst, det är det under vissa tider, men större delen av tiden tycker jag själv var mest jobbig. Man är otymplig,kan inte vända sig i sängen,man har ont,foglossning,halsbränna osv osv. MEN Elina :-) jag kan glädja dig med att när underverket väl är ute så försvinner alla krämpor på en endaste gång,konstigt nog :-) och sen är det värt allt besvär och fula "pattar" kan jag lova! Lycka till när det väl är dags. Det kommer gå bra ska du se,ut kommer de alltid,på nått sätt;-)

2010-02-14 @ 07:29:21
Postat av: pemman

man måste få klaga, speciellt om man är gravid :) du är bäst!pusspuss

2010-02-15 @ 14:29:09
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

haha ja det är inte lätt, orkar knappt gå upp för trappen jag :P

2010-02-16 @ 22:43:20
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Kattis

Men tur att du är skitsnygg hur mycket bristningar och övervikt du än har! ;) <3

2010-02-18 @ 01:18:34
URL: http://livkatarinacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0