13. Det här saknar jag.

Ja det är mycket det.

Jag saknar tiden jag gick i frigge.
Utbildningen va väll inte den bästa, men folket och gemenskapen va!

Ibland kan jag sakna att va yngre, och inte ha en massa ansvar
och viktiga saker som alltid ska fixas.

Jag saknar Johan.
Är så rädd att jag en dag ska glömma hur han såt ut och hur hans röst lät.
Men än så kommer jag ihåg.

Jag saknar min farfar en massa.

Jag saknar gammel morfar också en massa!

Jag saknar att bo i avholm i mitt fjortisrum med mamma och lillebror.

Jag saknar våran katt Pysen.

Jag saknar Hannah Jonsson och Henrik Sahlin och tiden i Fönebo.

Jag saknar min kropp jag hade för sissådär 6 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0