20. Det här får mig att gråta.

Svårt att skriva nån specifik sak, eftersom jag är väldigt lätt gråten.

* Nästan vad som helst på tv.

* När jag är arg grinar ja.

* Att se ensamma gamla män.
Tex: Jag å mamma satt å fika inne på fyren.
Då såg jag en ensam gammal man sitta å fika.
då tänkte jag : Tänk om det är hans höjdpunkt på veckan.
Att ta sig en fika på stan.
Tänk om han inte har NÅN?
Och fråga mig inte varför det just är gamla gubbar, och inte tanter.

* Karlar som gråter.
Som Ronja Rövardotters pappa när han sitter på hästen å grinar.
Men då grinar jag å!

* Mobbade barn.
När man verkligen ser hur utstött å ensam dom är.
Då kan ja börja grina på direkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0