24. Mina vänner.

Jag har många vänner och jag har några vänner.
Några nära.

Emmy Åhström


När jag flyttade till Frigge -98 så kommer jag ihåg att vi stog utanför hyreshuset.
Höl nog på att packa ur släpvagnen eller nå.
Då kommer Emmy och nån till gående ( kan ha vare Marlene) och stannar till vid oss.

- Hej! Ska ni flytta in, frågar Emmy
- Jaa, piper väll jag.
- Vill du följa med hem och leka?, frågar Emmy
- Okej! piper väll jag tillbaka

Sen har vi vare kompisar ever sense :)

Är det nån jg verkligen kan säga ALLT till, så äre henne.
Vi pratar om allt, dömmer aldrig, skrattar ofta och är väldigt lika.

Ho är bara bäst jussom! Allt som vi har gjort genom tiderna, oj oj oj vilken bra film det skulle bli :)


Hannah Jonsson

Vi har gått i samma klass från lekis till :an.
Men vi tyckte nog inte om varandra förns i 3:an :P
Vette fan varför vi kom på att vi skulle börja hänga då, men så blev det iaf :P

Mendans jag och Emmy gjorde allt vi inte fick, så va jag  Hannah hyffsat lugn tillsammans.
Mycket filmkollning, styla barbie dockor, satt å läste tillsammans, va ute å red, klädde ut oss..haha, ja mycket!

I typ 9:an så va vi med varandra 24-7.
Sov inte jag hos henne så sov hon hos mig :)
Så när vi skulle börja på gymnasiet s blev de lite jobbigt.
Hannah började på Nytorp och flytta dit och jag började på Broman.
Kom ihåg att jag GRINA morgonen hon flytta.

Tråkiga är att vi inte ses så ofta, men när vi väl gör det så äre som att vi inte har varit ifrån varandra.
Hoppas att jag alltid kommer ha kvar dig som vän Hannah Banana! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0