25. Ett ögonblick.

Det viktigaste och mest livsomvälvande ögonblick jag har haft i mitt liv är när det dök upp ett plus på stickan och jag insåg att jag va med barn.
Hade nog anat resultatet och var ganska övertygad om vad jag skulle göra.
Jag och Linus hade inte varit tillsammans nå länge, jag hade inge fast jobb och ingen egen lägenhet.
Så att skaffa barn just då hade jag nog inga tankar på.
Men när nu detta plus visade sig...
Ja, jag bara flinade :)
Blev skiträdd dock, men jätte glad!
Det va så självklart att behålla det, fanns inga andra alternativ.
Det va så det kändes, så jag valde och ångrar det inte en sekund!

Och så äre ju inte fy skam att man fick barn med världens bästa karl heller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0