38. Något roligt som jag fortfarande kan skratta åt.

Ja, jag kan säga att det tog ett tag INNAN jag kunde skratta åt det

Jag, Anders Å och Krister D skulle på stadt och lyssna på Linda Bengtzing.
Tappar bort grabbarna, men lyckas iaf ta mig längst fram till scen och har skit kul.
Och så klart när Linda B sträcker fram micken mot publiken så tar jag i å sjunger allt jag kan.
Ni kan ju tänka er sj!?
Skit packad och inte ett uns till sångröst.

Men det va ju skitmycket folk och man brukar inte höra dom som uppträder nå bra
så jag va inte så orolig för mitt utfall.
Tills Anders kommer fram och säger:

-Elina, hörde du idioten som vråla i micken?!


Hade sån ångest så det tog jätte länge innan jag kunde lyssna på Linda Bengtzing igen
utan att få ångest attacker

Nu några år senare så inser ja att det va ganska skojj :P

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hahahahahaha!!!! Det där är såå otroligt roligt! Ska väl vara du till det =)) Pussen!

2011-08-10 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0