4. Mina syskon

Jag har 8 syskon.
1 helsyskon
och 7 bonus syskon :P

Nej men jag har 1 syskon, och det är min lillebror Jonas :)
Världens bästa lillebror!

När vi va små så gjorde han allt man sa till han, haha!
När vi blev lite äldre så bråka vi bara. Kunde inte ens va i samma rum utan att vi börja fräsa åt varandra.
Sen när båda hade växt på sig lite så blev vi ett dream team :D

Vi är så jäkla lika, men ändå HELT olika!

Jag är som högra hjärnhalvan, och han den vänstra
i samma huvve :P

Vi delar båda våran besatthet av Harry Potter :)
Ska inom året göra likadana tatueringar ( motiv förblir hemligt tills vidare) :P

Saknar han dock jätte mycket nu när han har flyttat till Västerås :(

Älskar dig bästa,sötaste finaste lillebroren :) <3




Kommentarer
Postat av: Lillebroren

Saknar dig också big sister <3

2011-08-05 @ 14:14:21
Postat av: Elina

Bäst för dig det! <3

2011-08-05 @ 14:56:36
Postat av: Mamman

2011-08-05 @ 17:10:59
URL: http://wille1
Postat av: Mamman

Blev nå tok nyss...tröck väl på fel knapp som vanligt =) Ni är det bästa som finns och ni är som du skriver väldigt lika men också heeelt olika =) Bäst i världen <3

2011-08-05 @ 17:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0