47. Något som har förändrat mig.

Det är nog många händelser som förändrar en genom livet, men en sak som jag vet starkast har förändrat mig är när Johan och Kim dog.
För det första att inte ta saker för givet. Som den sommaren jobba jag HELA tin.
Kommer ihåg att jag tänkte att, ja men jobbar jag i sommar så kan ja hänga med kompisarna nästa.
Men tack vare det så missa jag sista tiden med grabbarna.
Så att ta vara på sina vänner bättre är nått jag verkligen lärde mig efter det.
En annan sak som förändrades efter den händelsen, är att man insåg att man inte är odödlig.
För det är den känslan man hade när man va yngre.
Inget kommer hända oss, vi kommer leva i en evighet.
Sanningen är att det gör vi inte, och det är inte alls säkert att vi kommer dö pga hög ålder.
Så att ta vara och njuta av livet NU!
Går man och väntar på nå bättre så kanske man missar allt ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0