5. Min kärlek

Min kärlek heter Linus Bäckström :)

Vi gick på frigge skolan samtidigt några år, vi har många gemensamma vänner,
men ändå så kommer ja typ inte ihåg han :P
På nå vis så hade vi missat varandra i flera år :P

sista april 2009 så hade mina kusiner fest hemma hos sig.
Å då, poff, va han där :P
Tänker inte gå in på detalj vad som hände å så för jag har föräldrar som läser denna blogg :P
Men ja, han sov hos mig den natten, och även natten efter.
Kom ihåg att jag vakna dan efter, bakis å jävlig, å gruva mig för att kliva upp å måsta vakna å prata med varann å så. Brukar alltid bli så stelt å pinsamt :P

Men hur som haver så va det inge konstigt alls.
Satte oss på framsia å sola å läste HT, innan vi begav oss ner på byn :P

Fortsatte att träffas typ JÄMT!
Grejjen va att han inte ville ha nått förhållande.
Ha skulle väll va singel å fri den sommarn :P
Men man va la ihärdig, å vänta tills han fatta att han va kär i mä :P

Å det kom han på efter ett tag... :)
Nu har vi varit tillsammans i ca 2 år, har kid,katt å lägenhet :P

Älskar dig Linus <3

(fast du snarkar som 10 karlar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0