Herregud!

Dum Elina skulle försöka ändra blogg designen men ja....jag fattar faktiskt INGENTING!
Får helt enkelt be nån hjälpa mig.
Känner att jag vill byta till ett lite vuxnare utseende :P

Jaha, så va den dan över.
Emil somna vid halv sju å karln drog å skulle spela tennis.
Jag va typ skit nöjd, för jag har ett nytt Harry Potter spel på datorn.
Men så klart så fastnar ja på nån jäkla idiot uppgift å får spel.
Va bara att stänga av, dubbla snusen å försöka chilla ett tag.
Blir verkligen skit sur ja just när det gäller data/tv spel.
En gång så spela jag å pappa nå jäkla bilspel på datorn.
Pappa tyckte jag skulle gå en anger management kurs.

Men nu blidde ja sugen igen, så jag ska nog försöka igen.

Hej då från världens trökigaste blögg writer!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Haha,kan riktigt SEEEE dej framför mej :) Och den syn jag ser,är en riktigt ilsken unge ;) Tålamod mitt hjärta , tålamod... Puss puss <3

2011-07-12 @ 10:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0