Aha ja

Fint! Vakna i morse av JÄTTE SMÄRTA i magen.
Know it to well... ungefär varannat år så blir det sådär.
Som en jätte mensvärk, fast man tror att man håller på att dör.
Har tidigare trott det och fått tagit några turer in på akuten.
Men denna gång så knarka ja piller som jag fått mot det.
Är inte riktigt hundra än, men jag har iaf tagit mig upp ur sängen.
Tror att det är endometrios.
Har typ alla symtom. Men för att kunna fastställa det så läre man gö en
titthålsoperation.
Och om man nu kommer fram till att det skulle va det, så finns det liksom inge "botemedel".
Bara saker så att man kan underlätta.
Och ja, just nu fungerar ju tabletterna ja har.

Ska strax sätta på lite kaffe å invänta min kamrat Emmy :)

Kommentarer
Postat av: Jennika

Hmmm,undra om inte jag har det med.

Har grym mensvärk, haft sedan början och ibland mellan omgångarna med.

2011-06-23 @ 16:30:48
Postat av: pappan

ingen rad om att du ringde mig på morronkvisten?

2011-06-23 @ 21:17:43
Postat av: Elina

Haha, men pappa. jag är ju 22 år....kan ja ju inte erkänna sånt e :P

2011-06-24 @ 01:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0