Juni juni juni!

Haha, ju äre tametusan Juni!

Har vare full fart här ett tag men vet inte om jag orkar återberätta allt som hänt.

I onsdags blidde re böcks häng med bästa fölket.
Va riktigt roligt, först bilåkningen in och sedan party på bockarna.
2 minus den kvällen va:

* Min kära vän blev utkasstad av en röö tott till vakt
av världens sämsta anledning.
Men d blev det tvär diss DIRRE!

* På vägen hem så braka motorfordonet vi åkte i ihop i Hög.
Va nog inte hemma förns sex tin.

I fredags va det begravning för gammel morfar.
Det va fint men jätte ledssamt :(
Va väll som begravningar brukar.

På lördan blev det bröllop ist och det va jätte fint :)
Min morbror Andreas och hans tjej Sofie gifte sig i strömbacka kapell.
Emil va också med ovh han va faktiskt väldigt snäll :)
Efter det så fick han åka till farmorn och vi åkte till Hög för bröllops fest.
Va längesen jag hade så jääkla roligt! :)
Men när kl va 3 på natta ville mor min hem så ja lära ge mig då.
Lovar att jag hade kunna hållt på ännu längre :P

Ska passa på att be om ursäkt till alla jag spamm sms:a efterfest förfrågningar till :P

Hann även med att jobba 4 dagar förra veckan,
så det har verkligen varit full fart.

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Gelican

Haha funderade väl jag också när jag fick ett mess halv fyra!!

2011-06-07 @ 13:15:36
URL: http://juhlinangelica.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, ja tyckte ju att vi skulle dricka öl då ja :P

2011-06-07 @ 13:44:57
Postat av: pemman

du e bäst <3 tar igen bockarna-kvällen snart :)

2011-06-07 @ 20:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0