ahapp

Dog bloggen IGEN!
Fan sämst ja :P

Aja, va ju på skoterns dag då i lördags.
Hängde ju på pappa familjen ja å skotra till Ängebo.
Bara det att när jag väl satt mä å farten börja öka så köm ja ju på att jag är nog lite åkrädd :P
Fast det gick bättre hem när ja vant mä lite.
Va inte så skit kul i Ängebo men det va kul att åka dit å hem :)

Köm hem, duscha, sminka mä, dona med håret, sen drog ja på pizzan
där lite fölk hängde.
Sen drog vi till Martin å Marie på förfest.
Tyckte det va riktigt skojj. Bra uppslutning med fölk jussom.
Åkte till ängebo vid elva.
Mycket fölk där å.
Dansa gjorde ja till å mä.
Jag som brukar glömma bort det, haha.

Va kanske liiite trött på söndan :)

Veckan har varit händelselös.
Ska till delsbo snart å fira pappan som fyller år.
Han fyller 27.
Som han har gjort dom senaste nio åren :P

Grattis pappan :)
Jag älskar dig fast du mytar om din ålder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0