Sommar?

Vart tusan tog sommaren vägen?
Här har man liksom vant sig vid sol och värme,då kan dom ju inte bara sätta på höstväder helt plötsligt!?

Trött dag idag.
Har hosta, så jag kan inte sova.
Plus att jag senare fick mordiska mensvärkar, så det hjälpte ju inte direkt.
Kombi av det är lika med en jätte trött Elina.
Ja, men ta en liten sovning då tänker ni.
Ja, jag ska det, bara Emil bestämmer sig för att sova en sväng.

Saker som har hänt sen sist:

* Mormor har haft 60 års fest, å den va skojj!
* Påsken har varit, den va väll också skojj.
* Emil har lärt sig krypa/åla. Det va skojj tills jag insåg att han kommer åt allt.
Och äter skräp
* Jag har börjat blå kolla på Grays! Varje ledig stund så kollar jag.
Är som en drog...
* Emil har fått 4 tänder.....dom är vass!
* Och han kan säga "titta", "där" och " titta där" :)
* Jag har fyllt 22. Jag fick pengar å bling.
* Jag har varit hos min kusin som är utbildad shaman.
Jag hade tydligen en suran gammal gubbe fäst i mej, så det är därföe jag har mått skit så länge.
Men som tur va så fick han ut han, å tänka sig, sen dess har jag mått bra.
Sammanträffande?
* Min älskade sambo/pojkvän har ÄNTLIGEN rakat av sig skägget!
Och ni som såg han förstår varför jag är glad!
* Även att jag har insett att Sara Ramírez som spelar Callie i Grays är kanske världens hetaste brud!











Jag skulle nog kunna byta sida för hennes skull :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0