Måndag

Idag åkte pluttis till pappa sin. Saknar han redan, men de ska bli väldigt skönt att få ta igen llite sömn.
Tvär somna så fort han drog vid nio, sen sov ja tills Emmyt kom å väckte mig vid halv två.
Haha, jäklar va ja yra ett tag innan ja vakna till på riktigt :P
Ska försöka ta mig i kragen å tvätta idag. Har slängt in en maskin redan.
Tur som jag har så tvätta Linkan tusen kg av Emils kläder i Ängebo, så nu äre bara mina kläder kvar.
Aja, känner att ja fortf mest bara yrar, lägger ner de här nu.
Hej då

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Sv: Uäää! Genmodifierad tusenfoting?! Haha! ^^

2012-08-15 @ 10:55:14
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Å du har du aldrig smakat hjortron gillar du det nog inte men testa? PRova med grädde och hjortron till pannkaka/våffla det är supersmarrigt. Synd att hjortron(sylt) är så jeffla dyrt bara ^^

2012-08-15 @ 11:24:59
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0