Loppisfynd och tårar i snön

Idag va jag å mamman på loppisen en sväng å kika. Nu när julen ska bort så insåg ja att jag absolut nästan inte har nå dukar. Hitta två som får duga så länge. Sen vid halv sex ringde linkan å fråga om jag kunde hämta Emil på dagis för han skulle bli lite sen. Så jag tog pulkan ner till dagis å hämta han. Värmen i hjärtat man får när man ser hur glad han blir när man kommer :) Vi sprang nästan hela vägen hem å han skrek av skratt i pulkan :) 
När Linus kom en stund senare så börjar han tok grina. Vill inte alls följa med å ska bara vara med mamma.
Då var det omöjligt att hålla tårarna tillbaka. Älskade unge, vi ses om 5 dagar igen <3 
 
Nu väntar ja på Emmyt. Vi ska ha lite film mys ikväll :) 
Är en himla tur att jag har henne :)
 
 
Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamman

Men lillhjärtat då! Det är så jobbigt att se när dom blir så där hjärtskärande ledsen :( Förhoppningsvis så gick det över fort <3
Ha en mysig kväll med vännen din nu. Puss puss!

Svar: Puss puss mamman <3
Elina Brandt Skott

2013-01-08 @ 19:05:22
Postat av: Hannah B

Men Gud va fint! Lillvännen då :/ lät typ som en film.
Och snart börjar jag också grina om vi inte ses snart! ;)

Puss på finaste mamman!

Svar: å idag sågs vi rå :)
Elina Brandt Skott

2013-01-09 @ 01:28:25
URL: http://jagarmigsjalvnarmast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0