Veckan som vart

Då va denna vecka slut. Skönt, för det betyder att Emil Pemil kommer hem imorn <3 Vet inte riktigt va jag har gjort denna vecka. Känns som att den har gått fort fast varit mycket längre...fattarni?? vavava?

Hann med ett häng med brudarna i veckan iaf, å jäklar va jag har längtat efter dom! Att få mysa i Hannahs lägga å bara fika å snackat skit. Älskar mina tjejer, dom kan man diskutera allt med!

Va förbi badhuset en dag å kika på när sonen va med far sin å bada :) Han kan min unge, världsbäst på allt enligt mig :P

Skulle ha vare på tjejangling i lärdags, men med cirkus sex veckor kvar så är min kropp lite oberäknerlig. Nu i två dygn så har ja haft en massa skit onda sammandragningar som inte vill släppa. Plussa på skitsvårt att andas så får man inte hel hejjiga nätter.
Så ist för att spendera en dag på isen så blev de en dag i soffan och i badet. På kvällskvisten blev det lite barutzhäng här hemma.
Jag var tom med vaken ända till slutet :) Men nu äre uppehåll med fest här. Tills en annan kan va med ;) Va så jäkla skönnt när alla gått å jag äntligen skulle få sova....dock så vare samma skit natt igen så idag har ja vare lika pigg som min sambo ungefär.

Har inga festliga bilder att dela med mig av heller från denna vecka, utan det får bli ett inlägg med endast text. Å den kan va jäkligt felstavad för ja sitter vi datorn utan glajjer å ser typ nada.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0