Hello, Goodbye

Drömde en sak inatt.
Va tydligen fest i mitt kök.
Går in och lutar mig mot diskbänken.
Och där, bland alla människor, sitter du.
Du säger " Hej Elina".
Jag vet att du inte borde vara där, men jag säger hej tillbaka.
Du ställer dig upp, går fram till mig, och ger mig en lång hård kram.
Och jag är så glad att få se dig igen.
Vi står och bara håller om varandra.
Du säger att du är ledsen att vi inte har pratat på länge.
Det gör ingenting vännen.
Jag är bara glad att du kom till mig.
Du såg glad ut.
Och fast jag även i drömmen vet att jag drömmer,
så är jag glad att jag fick träffa dig.

Johan Lindqvist, det går inte en dag utan att jag tänker på dig <3

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Usch då, fin dröm dock..



2012-06-19 @ 12:13:34
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Gaymasen

Sv: ELLER HUR! Älskar att dippa blomkål, möms! Får passa på nu då min karl inte gillar blomkål ^^

2012-06-21 @ 15:41:32
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0