Tisdag

Gla ja blev idag! :)
Hade framkallat massa bilder på Emil som kom idag.
Så ikväll när fisen sover så ska jag sätta mig å försöka få nån ordning i fotoalbumet.
Man har ju alla bilderna på datorn.
Och skulle datorn pajja, så har man alla bilder även på fejjan.
Men det är ändå nå spec med att bläddra i ett album :)
Aja, väntar på att karln min ska komma hem, sen ska ja bege mig på klä loppis på hemvärnsgårn.
Se om man kan hitta lite till sonen.
Guu va kidsen växer när dom är små.
Kan typ ha kläna i en månad högst, sen är allt för litet igen.
Och ikväll kommer äntligen min sötis till lillebror hem!! :D
Och imorn så ska vi ta en syskonbio.
HARRY POTTER!!!!
SISTA FILMEN!!!
Kommer nog även grina ihjäl mig.
Men vi ska kolla på 3D så förhoppningsvis så täcker dom fula glajjerna grin ögerna på mä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0