Helgen.

Ja i fredags blev det lite öl häng ändårå.
Emmy kom hit till mig först å så drack vi lite vin å kolla på Idol.
Sen drog vi till Jonan en super sväng innan vi for vidare till Delsbo.
Men eftersom vi kom igång rätt sent så hann klockan bli tolv innan vi va i delsbo.
Så kl 3 ringde jag linkan och fråga om vi kunde åka hem.
Va väldigt lugnt för mig och mina folkisar, så när jag vakna i lördags va ja inte ett dugg dålig.
.
Iaf, när vi kom hem i fredags natt så skulle jag såklart ta mä till å gö fylle käk.
Och så kom jag på den briljanta iden att sära på två frysta hamburgare med den största kniven vi har....
vilket resulterade ett nästan avhugget lillfinger...typ...aja, ett skärsår, men det gör riktigt ont!
.
Lördag söndag har bara varit lugn.
Och nu ska jag dricka kaffe och läsa lite i true blood böckerna som jag fick låna av Åsa :)
Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0