Helgen

I helgen vare festligheter.
Eller först va jag, mamman å Carina in till stan.
Shoppa en outfit till Pemil å en tröja till mig sj.
På kvällen blev det lite öl med fina vänner, först i frigge sen vidare till delsbo.
Blev efterfest till tidiga morgonen och fylle fika hos mig kl 6:30.
Efter att ha sovit ikapp lite så vare bara å hoppa in i duschen å gö sig i ordning för Sebbans 20 års fest. Efter lite förning på byn, så stack vi dit å det blev en kväll med mycket sång å skratt.

Mindre roligt när mina kära små syskon gick ihop å drog en luring på mig.
Ljög ihop en historia om att dom va där å smyg festa.
Nervklen som man är blev ja ju skit nojjig :P
Men aa, som sagt, en luring.... kul.
.
.
.
.
Sammanfattar helgen med....

" DU MÅSTE FLYTTA PÅ DIG"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0