Lördag

Japp,idag är de ju lördag. Känns väldigt bra för jag och Elias sov inte till tolv som vi brukar,utan kvart över nio vakna vi och gick och tvätta. Vart ät världen på väg liksom!? Igår va min sötnöt till bror här. Tycker de är kul att han kommer och hälsar på syster sin. Får ju inte träffa han lika ofta nu när man har flyttat hemifrån. Vi gjorde typ inge speciellt. Satt å spela guitar hero,kolla en sväng på vi i femman sen åkte han hem. Sen blev de inte mycket mer gjort igår. Vi tvätta ifs hela jävla dan, men sen vi halv elva så slockna jag. Va så jävla trött!

Idag ska jag åka hem till mammsen. Va ganska länge sen ja va hem nu. Väntar bara på att hon ska bli klar på stan. Hon å alla hennes mostrar har en shopping dag. Då sammlas alla tanter,sen shoppar dom och äter mat och tar en öl.

Vill bara tillägga att jag har världens träningsverk idag. Hade step och pump igår på gympan igår.
Skulle lätt kunna hugga av mig armarna just nu.


Hörs

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha. stretchar du inte? =)

2008-04-26 @ 22:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0