Ja du....

Tack Nathalie för att du la upp världens finaste bilder på mig.
Jag saknar dig med typ, hur mycket som helst.
Men som du sa så ses vi ju snart.
Är inte långt kvar på detta lov nu.
Igår va jag och karn min hos pappan och grillade.
Efter de så forts vi in till stan i tron på att vi kanske skulle parta till de lite.
Men nej, vi gick på bio ist med Daniel å Rickard.
Batman , The dark knight.
Vilken överskattad film.
Batman var sämst, alla va överdrivet dramatiska så fort dom sa nå och filmen va alldeles för lång.
De enda som va bra i filmen va Jokern. Hade filmen hadlat mer om han och om han hade lyckats döda några fler (ink batman) hade filmen varit suverän.
Även att jag sov en timme mitt i filmen så jag hängde inte med så bra, haha!

Nä,nu blir de jobb några timmar, sen ska jag dra till nätterön med mina älskade vänner.
Blir väll öl,mat och gittarr!

See you suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0