okej......

....jag vet,.jag är sämst på att skriva.
Men jag lovar att jag har en bra anledning. Jag jobbar typ varje dag och när jag äntligen kommer hem dessa enstaka gångerna så sitter min nörd till sambo här.
Har ändå inget att berätta. Jag jobbar....ja...de va nog allt.
Va på förstämman i helgen,men de va ingen höjdare.
Bråk,fylla och trasiga skor.
Även att jag har min första körlektion imorn. Är väll på tiden antar ja...
Kan ju även skriva att jag saknar mitt miffo...så in i helvete faktist!
Nathalie...you and me


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag saknar dig med, min plupp! =) Men dessa veckor som är kvar av sommarn kommer flyga iväg sedan ses vi igen vareviga dag =) Hoppas det gick bra med körlektionen! =) Puss på dig!

2008-07-24 @ 13:58:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0