Hej Hej

På begäran av min vän Nathalie så ska jag uppdatera min blogg.
Kan ju börja med att säga grattis till min redan nämnda vän Nathalie.
18 år i tisdags, ÖööuuuöööÖÖ!
Förra helgen var de party party både fredag och lördag.
I fredags var jag ut med min vän Hanna B.
Satt här hemma först, jag,Hanna, Elias och Daniel.
Sen kom de en till person hit.
Sen drog vi ner på stadt. Var en ganska lugn fylla. Inga minnesluckor eller nånting.
Sen att de hände adra saker som inte va lika lugn vill jag inte prata om.
Kan ju bara säga att ibland vill man bara skjuta huvve av folk.
I lördags kom min andra vän, Hannah J, på besök.
De va skojj med tanke på att vi ses typ 2 gånger per år nuförtin.
Även Anna och Henrik kom hit.
Så satt vi här å drog några öl och kika lite på körslaget.
Alla brudar va helt överrens om att vi ville ha Brolle i säng!
Sen drog vi ner på Böcks där de blev kareoke för hela slanten.
Va upp och bröla oss igenom hela tre sånger.
Kan även säga att den kvällen också blev ganska lugn.

Har inte hänt så mycket mer.
Har haft avslutning på buggen.
Så nu får man börja gå på dans i sommar då,haha!
Och så har jag äntligen kommit ett steg närmare ett sommarjobb.
Hemköp ringde idag. Jag ska dit och prov jobba på måndag.
Hoppas verkligen att de blir nått.


                                                                 Ja men,vi hörs.
                                                                                 Kul att ni kika in liksom.

Kommentarer
Postat av: Hanna B

Vem ville du skjuta huvet av?

2009-06-21 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0