Helgen

Nu har man ju då varit ledig sen i onsdags. Har varit grymt jävla skönt. I fredags var vi hos svärmor och grillade. Kan ju bara säga att jag aldrig har skrattat så mycket som då! Sen i lördags va vi bara hemma och tog de lugnt. Elias gick en sväng till bröderna Bulander medans jag satt och kolla på tv. Grannen våran hade inflyttningsfest. Var faktist orolig ett tag att vårat badrumsskåp skulle åka i golv. Stog man i köket studsa man lite ofrivilligt. I söndags åkte jag på buggen och efter den kom Henrik och hämta mig,sen drog vi till Fönebo. Och där gjorde vi de man alltid gör där. Glodde på tv och käka godis. Men sen på måndan så va vi lite duktiga iaf. Vi tvätta och vaxa nämligen Henriks bil,sen gick vi ut och gick med Isa (hund).
 
När vi kommer strosande på vägen mot piren i solskenet säger Henrik plötsligt " akta ormen Elina!". Och tro på faan,jag höll på å kliva på en orm. En lång svart orm,helt synligt för alla....utom för mig. Jag läre verkligen börja kolla vart jag sätter fötterna.



                                  Hejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0