Kill me like...now!

Är så oooootrooooligt less just nu.
Skolan tar livet av mig.
Varje dag är de en ny lärare som vill klaga på nått
"Du har inte gjort de här,och inte det här.
Du har tio tusen IG varningar,du måste jobba hårdare"
Ush å fy!

Även att min kära mobil har dött lite grann.
Displayen är alldeles KÖL SVART.
Har nu en mycket gammal samsung ist.

Men i allt detta mörker så finns de ett ljus...
Och de är att jag har fått sommarjobb.
Skönt och veta att man kan leva även denna sommar.

Men de all time best thing ever just nu är nog att Elisabet Jonsson
är på väg att pallra sig hem från Australien.
Kan ju tala för alla nu när jag säger att vi har saknat den jäntan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0