01:55

Är kl just nu, och jag borde väll igentligen sova.

Idag har jag som vanligt inte gjort ett skit. Fast jag måste erkänna att jag gillar livet som arbetslös.
Antar att jag kommer tröttna på det snart nog. Fast när man inte jobbar kan man ju alltid ta igen lite förlorad tid med vännerna :)

Finns så många jag vill träffa nu.
Ska börja imorn med att träffa Malin. Ta en fika och snacka lite skit.
Sen kommer älsklingen som är ledig på onsdag, så då blir det till att umgås med han innan jag far iväg en vecka.
På fredag drar jag som skrivet, och den turen går till skåne för att återse några normalt onormala människor där :)
Har även snackat med min vän Hannah Bärlin om att ta en helkväll hemma med prat och te.
Känner även att jag skulle vilja träffa pemman för en riktig heldag.
Moster Frida ligger också på listan över människor jag verkligen vill umgås med.
Nathalie min käraste vän skulle jag även vilja träffa. Ovant att inte ses när man sågs varje dag förr.
Även:
Kusin Viktor
Kusin Veronica
Bästa vännen Henrik
+ massa fler.

Men den jag vill träffa mest av alla i hela världen är Hannah Jonsson! Finns inte hur mycket jag saknar henne just nu!
Om jag så är fattig som en kyrkråtta och måste lifte ner till tyskland, så kommer jag snart. Klarar mig inte mycket längre nu alltså!!

Älskar mina vänner alltså!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill träffa dig också! =) Det kommer bli jävligt tomt till hösten när man inte får träffa dig var eviga dag.. =(

2009-08-11 @ 07:16:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: pemman

Det vill jag med!!! <3 Även jag saknar HJ, vi måste åka dit together nångång! Det MÅSTE vi faktiskt göra! Tänk va jävla kul vi skulle ha! :) Löv u kisset mitt <3

2009-08-12 @ 22:59:32
URL: http://emmyahstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vackraste bilden på dig och mig :P Vill träffa dig meed. Kan ju ta nån helg framöver bah, kommer ju börja i skolan ja. Igen. :/ PussPuss <3

2009-08-17 @ 19:13:06
Postat av: Anonym

Vart är JAAAG? :O :D <3

2009-08-21 @ 21:31:17
Postat av: Anna

ah,, Anna Floddin som skrev då :P (vart är jag)

2009-08-21 @ 21:31:53
URL: http://annaflodiiin.blogg.se/
Postat av: Frida

Hallå nu var det längesen du uppdaterade ^^ ? Jag som är så duktig och går in och kikar på din blogg. Ps. Snyggaste studenterna <3

2009-09-04 @ 09:29:42
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0