Redan slut...

Kan inte fatta att sommaren redan är slut. Känns inte som att man har hunnit med att njutit av den.
Kan vara för att man har jobbat hela sommaren, och när man väl varit ledig så har det varit skit väder.


Var iaf ledig så jag kunde ta mej iväg på sista vallen. Började med att jag, Malin och Lisa fick köa en timme i spöregnet för att få tag på biljett. Sen hem, svida om och sedan frigge. Kvällen spenderades med min kära vän Emmy,
Är alltid lika skoj att vara med den jäntan :)

Innan vallen så for jag å hälsa på min kära kusin Veronica och min söt jänta Isabell :)
Va så länge sen jag träffade dom, så det var verkligen roligt att få sitta å snacka lite skit ett tag :)







Nu i veckan var jag ledig några dagar iaf. Dom spenderades i friggesund med mamma, Broder och Linus.
Så veckan har varit väldigt lugn. I onsdags så var jag, Linus, Tommy och Jerry iväg å spela lite minigolf.
Önskar att jag kunde berätta om min seger....men jag kom liksom sist :P
Efter det så va vi ute och körde lite bil på frigge och så tog vi oss en sväng upp på avholmsberget.

Nu ska jag försöka komma på nå skoj att göra innan jag går under av tristess.

Pusss hej




Älsklingen och Jerry



Grabbarna grus

Kommentarer
Postat av: Veronica

ÅÅ min lilla fis ser trött ut här=) kram kram to you darling!

2009-08-07 @ 18:56:54
Postat av: Frida Canebro

Nu svarar jag här :) Ja jag vette fasen det är typ en liten bebis, den va lite äcklig men ändå cool ;) Ha så roligt ikväll på Järnvägs! <3

2009-08-07 @ 23:53:41
URL: http://canebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0