Snart så

Är det Jul :) Bara circus en vecka kvar.
Tänkte därför städa mitt rum ( igen) och försöka få upp den nedrans plast granen.
Med tanke på att den är i min ålder så är den bra ranglig... spretar åt diverse olika håll
och saknar ett par grenar.
Men va fan, den har ju lite karaktär :P
Slänger kanske upp en bild senare. Om jag inte dör i en julgransolycka.....


Malin kom även förbi idag. Koka lite kaffe sen satt vi å örssa ett bra tag.
Det va absolut behövligt kan jag säga :)


Hej då rå!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jaa, lägg upp lite juliga bilder! :) Vill också ha gran nu, men det får väl vänta till helgen antar jag, för inte tänker jag lunka ut i skogen och hämta en helt själv ä! hahahaha =D

2009-12-15 @ 17:47:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha! jag lunka bara in i förådet och hämta skrot grana ja :P

2009-12-15 @ 17:51:42
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Mamman

Haha,tur att det bara är granen som blivit raglig av ålder då ;) Jag vill också klä granen,men här får man nog snällt vänta tills dan före dopparedan är jag rädd :( Pussen och kramen på dej!

2009-12-16 @ 13:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0