Tisdag

Idag har min lediga dag gått åt till att....inte göra ett skit.
Ådet va så skönt!
Va en sväng ner på ede. Först hämta jag min sko som har varit på lite villovägar.
Skönt att ha ett par igen,haha!
Sen va jag å hälsa på kusinen min å mitt kusinbarn som jag inte hade sett än.
Å hon är väll för sööt!
Även att det va första ungen jag inte va rädd för.
I vanliga fall så brukar jag va livrädd att jag ska tappa dom eller hålla fel eller nå.
Och när dom grinar får man ju paniik.
Men inte med denna go jänta e!

Sen på bussen hem så hann jag även träffa moster Frida en sväng :)
Alltid lika skojj å träffa henne. Blir nog att jag stöter på na på stadt i helgen som det lät.

Imorn blir det till att kliva upp, även fast jag kanske inte orkar.
Har tid hos psykologen kl:9 å det kan jag ju inte missa.
Då blir ju kurt alldeles ensam (ja,min psykolog heter Kurt,haha)

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0