Helgen

Ja då var den helgen över, och jag kan säga att jag är ganska sliten :)

Fredag:
Först blev det skolan då på dagen, sen åkte jag hem för att dumpa av lite prylar.
Lite senare så blev det stan med min kära friend Emmy. Vi möttes även upp av min andra kära vän, Hannah Bärlin.
Så blev det lite shopping då. Hitta en fin outfit på gina så jag blev väldigt nöjd.
När vi var klara så satte vi oss och tog en välbehövlig fika på fyren och snacka lite skit.
Efter det så begav vi oss hemmåt. Jag å hannah åkte till mig och tagga för en utekväll på böcks.
Medans vi vänta på bussen så blev det ännu mer skitsnack med tillhörande bärs.
Efter en aning otur med hela buss grejjen så kom vi äntligen iväg.
Det blev en rolig kväll. Kanske en aning mycket dricka, men det bjur ja på,haha!
Träffa även Johan, å det var inte helt fel :)

Lördag:
Vakna med en fin baksmälla....har dock bara mig sj att skylla.
Men det va bara att börja ladda om det. Åkte hem och hoppa in i duschen.
Blev stående där ett tag :P
Sen blev det sminkning å klädning innan jag for vidare till Frigge.
Blev förfest hos Jon med tillhörande alkisar.
Tycker dock att det alltid är lika kul att träffa dom. Inte klock på en fläck,haha!
Även att jag å emmy nötte sönt brittan och lady gaga,haha!
Sen hoppade packet in i bilarna och vi for vidare till hudik och stadt.
Där träffade vi sötnöten Hannah Jonsson med tillhörande karl.
Va jäkla kul kväll läre jag säga. Ovanligt mycket känt folk ute.
Kvällen slutade i mys, and that i like :)
På söndag var det bara att försöka kravla sig hem på bästa sätt.

Nä nu får det ta ett tag innan det blir festning igen. Eller jag har rättare sagt inge val, för pengarna rök ovanligt fort,haha!

Tack brudarna för att ni gjorde min helg!!!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad var det för mys då? :D

2009-03-04 @ 07:30:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha! Du får detaljerna sen face to face. Vill ju inte dra sånt här :P

2009-03-04 @ 08:51:51
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0