Snart så

va det slut på det här lovet å. Fattar inte att det kan ha gått så jäkla fort.
Har iaf hunnit med ganska mycket med PA:n så jag känner mig iaf nöjd med hur jag utnyttjat
min ledighet.

I två dagar nu har jag haft en jätte konstig känsla i magen.
Ni vet när man är jätte nervös inför nå, en sån känsla har jag.
Men jag är inte nervös, jag mår inte dåligt.
Vet inte vad det är. Känns bara som att något är fel.
Aja, det visar sig väll.

Å snart fyller man år å. Hela 20 år.
Så om nån känner sig manad att fixa en suprise party åt mig
så är det fritt fram :)

Det va det

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Såndär konstigkänsla fick jag förut också. Som en panikkänsla. Om du läste om det i min blogg :P När jag åkte bilen med Pär.. Uscha!



Ja, snart är du gammelkärring! haha. näe då =) PUUSS!

2009-03-05 @ 18:06:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja men jag har haft det i flera dar. As jobbigt!

Ja ush, känner mig gammal nu. snart dör man nog :P

2009-03-06 @ 14:17:05
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0