Då var det fredag igen...

Idag har man faktist gjort något. Inte alla dagar det händer :P
Kl 14 hade jag möte på arbetsförmedlingen, där dom sa lite diverse saker. Är bara glad att jag har kommit in i smeten liksom :P Efter att jag var klar där så kila jag ner på stan, å den första jag träffar va min kära baby brother :) Gick på H.M och köpte hårfärg, sen skulle broder på classes och köpa nå skit.
Sen blev det lite brottom till bussen, men jag lära verkligen in på systemet. har varit sugen på vin ( ? ) hela dan. Så jag köpte en flaska så jag kunde ta mej ett glas ikv.

Sitter nu å väntar på Linus som har varit i Ängebo å spela innebandy med grabbarna.
Har inte träffat han sen i tisdags!! Saknar ihjäl mig!

Nej nu pallar jag inge mer!


Puss, häääj!

Kommentarer
Postat av: Hannah B

Va duktig du har blivit på att uppdatera :) Kul att läsa faktiskt :)

2009-10-03 @ 12:32:12
Postat av: Elina

Haha, tack :) jag gör mitt bästa liksom :P

2009-10-03 @ 14:33:25
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0