Sååå inåthelvetecpless!!!

Okej, jag vet att jag säger att jag tycker det är så jäkla skönt att vara arbetslös. Lite ledigt för första gången på tusen år. Men idag slog det mig hur jäkligt det igentligen är.
När man kan se botten på spargrisen och inser att man inte har något att fylla på med.
När man ser alla ens vänner nesta ihop sina egna hem när ens eget enda alternativ är att bo hemma hos pappa. Det enda jag vill just nu är att få ett jäkla jobb, vilket som helst skulle duga...nästan.
Har suttit nu i flera jäkla timmar, och nästan dom enda jobb  man kan söka är som försäljare.
Men om man inte har det där säljandet i sig?? Jag har redan vart där, gjort det.
Och tro mig, sämre säljare än mig får ni leta efter.


Aja, man får en helvetes massa fritid iaf.
Förra helgen hängde jag på Malin som skulle hämta lite fölk på järnvägs.
Slutade med att man hamna på efterfest på smedjegatan. Haha, eller efterfest och efterfest....
En tredjedel däckade så fort vi kom dit.
Sen blev det fest resten av helgen typ.
Va sköjj,men det blidde lite väl mycket för mig  vissa, haha!

I veckan blev det att jag å Malin drog ut på ett sista äventyr innan hon tog sitt pick å pack å flytta till stockholm.
Först blev det svett,grabbar och fight..... det vill säga hockey. Shit vad dom ska slåss då!
Efter det så drocg vi hem till en kompis till malin och käka tacos å drack vin....en hel massa...
Så typiskt kusinerna ös, allt eller inget. Och i onsdags blev det allt, plus lite till.

Torsdag for jag till mamma och försökte bota bakfyllan med lite hemmalagad mamma mat.
Sen vidare till älsklingen min som tog hand om mig, fast jag absolut inte förtjäna det :P

Hängde med mammsen fredag, åkte till linus på kvällen.
Upp tidigt lördag för att åka ner på byn för linus skulle spela match.
Tre minuter innan slutet så small det nå så innåt.
Knät på älsklingen min blidde kaputt, så nu hoppar han runt på kryckor,lill fisen min.
Marknaden en sväng på lördag kväll, sen hem å mysa bara.

Ska väll försöka ta mig till urskogen ikv, å ta hand om kryplingen min.

Kommentarer
Postat av: Anna

Äh, jag och Victor har haft det skitjobbigt ett tag, men jag tror vi är på bättringsvägen nu iaf. Fan va jobbigt de är när man örsar om bara SKITsaker!

2009-09-10 @ 17:37:36
URL: http://annaflodiiin.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha joo jag brukar va bra på att "dö" :P Men pinsamheten alltså! :P

2009-09-15 @ 17:06:44
URL: http://annaflodiiin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nu har jag en ny blogg :)

2009-09-18 @ 00:05:41
URL: http://jagarmigsjalvnarmast.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0