Snart sörru

äre jul :)

Julstäda i förrgår å klädde julgranen.
En mycket fiinan julgran blev det.
Alla klappar är inslagen och idag så kom mor min å hjälpte mig gö knäck.
Ska  göra lite mer julgodis bara sonen min har ätit.
Just nu sitter han och pappa hans i badet och busar :)

Har försökt att hållt han vaken hela dan, så om vi har tur så sover han hela natten inatt.
Tror kanske det är nån tand på väg för guud va oroligt han sover.
Vaknar ett tusen ggr per natt ungefär.

Nu ropa karln in på mä som vill att jag ska ta upp emil ur badet :)


see ya


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Meen kul du att du börjat blogga igen! :) Nu lärer vi se till att träffas snart. Har gått för lång tid sen sist :( :)

2010-12-21 @ 06:37:50
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0