Klockrent!

Hitta en så jävla klöckren bild på mig idag.
Eller .... aa, blev taggad på fejjan.
Dan som som hade nån jäkla gammel bild sen tusen år tillbaka, haha!




Om jag inte minns helt fel så va det när Lina hade 18 års fest på klubbis i frigge.
Isf så va det... 5 år sen?
ja, ni ser ju lill speta man va på den tin, å blond.
Jajjamensan, annat det än nu.




Här va senaste bilden ja hitta och det va från midsommar.
Va ljus där men är ju brun hårig nu för dagarn.
Men aja, ni ser ju skillnaden :P
Plus att jag har ju även ett jätte mage.

Kanske dax att visa sig för kameran nån dag :P


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Shit vad olik dig du var på första bilden!! :)

Jaa, mera framför kameran nu för tin tycker jag ;) Vill ju se hur stor magen blivit ! :) pussssss!!!

2010-02-27 @ 08:29:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0