Jag skriver helt enkelt när jag känner för det

Som nu hitta jag en lista som jag snodde :P Tycker listor är lite sköjj


 

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? - Ingen aning. Skrattar oftast åt mig sj :P

2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - Sov

3. Vad gjorde du för 30 min sen? - Kolla fejjan?

4. Vad hände dig 1993? -Men då lekte jag säkert nån rolig påhittad lek :P

6. Tre ord varför du sist spydde? - Jag va gravid ( still am)

7. Vilken färg är din hårborste? - Svart

8. Vad köpte du sist? - Öhummm....snus?

9. Vad fick du senast i present? - En massa julklappar




10. Vilken färg är din dörr? - Vit

11. Var förvarar du dina pengar? - På kontot eller i jackfickan

12. Hur var vädret igår? - Kallt

13. Vart kramades du sist? - Vart? hemma in my house

14. Vad ser du fram emot? - 20 januari

15. Choklad - tillhör det viktiga i livet

16. Vilken skostorlek har du? - mellan 36-38

17. Vill du klippa dig? - Men helst




18. Är du över 25? - Nope
19. Pratar du mycket? - Ibland

20. Kollar du på O.C.? - Förr i tin

21. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej

22. Känner du någon som heter Steve?
- Nej

23. Hittar du på egna ord?
- Haha, ibland

25. Är du en typiskt svartsjuk person? - Inte så mycket nu för dagarn

26. Vad har du för mobil? -Sonyericsson nånting nånting




27. Vem ringde dig sist? - Linus <3

28. Biter du på naglarna? - Nepp...eller om nån nagel redan är sönt

29. Har du lockigt hår? - oo ja...men hallelulja plattång!

30. Vilken konsert ska du på härnäst? -ingen aning. läre inte bli nå på ett bra tag skulle ja tro

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - öö...ingen. har bara bra personer

32. Hur många gånger har du svurit idag? - Ingen aning. vem räknar?

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - säg det?

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?
- många många MÅNGa ggr

35. Ska du jobba imorgon? - nej nej....arbetslös ffs

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? -Älskling linus min <3




37. Vad borde du göra nu? - sova

38. Har du något smeknamn? - haha, nej dåligt med det. Elajna?

39. Sover du mycket? - Ja

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? -vet inte

41. Vad ska du göra på lördag?
- Ingen aning. hänga med linus kanske?




42. När var du ute sist? - ca 3 månader sen

43. Har du gråtit idag? - Nej

44. Är du en glad person? - Ja

45. Har du roligt nu? - kan ja inte påstå

46. Vad äter du helst? - god mat :P

47. Vem var du med sist? - linus :P

48. Vad heter din mamma? - Monica

49. Vad är hela ditt namn? - Ewa Marie Elina Brandt Skott

50. Tycker du om någon just nu? - Absolut!

51. Har du ett distansförhållande? - nejje

52: Saknar du någon just nu? - Alltid :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har du börjat få nån riktig mage än då? ;) Tycker du borde slänga upp en bild :P Pusssss !

2010-01-04 @ 07:43:19
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

haha, mja en liten tjockis mage kanske :P ja men jag har inga bra bilder. ska be broder knäppa en bild :)

2010-01-04 @ 14:15:21
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Låter bra det :) Är ju nyfiken ju ;)

2010-01-04 @ 15:39:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mamman

En gullig mage har du allt fått :) Hoppas att den inte växer såå mycket hela tiden ;) Puss ses sen hoppas jag.

2010-01-05 @ 12:34:38
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

men grattis, vilken vecka? :)

visst är det många som är gravid nu :P riktigt babyboom år :P



2010-01-12 @ 19:42:10
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0