1. Det här är jag

Ja du, hur ska man beskriva sig sj?
Jag heter Ewa Marie Elina Brandt Skott.
Efternamnet Brandt la jag till när ja va ca 16 år. Kände mig så utanför Brandt släktet när jag inte hette Brandt,
så då la jag helt enkelt till det.


Jag är nog en ganska outgoing person.
Tycker det är jätte kul att gå ut  träffa massa folk.
Dra ut på krogen å dansa sönt, eller en hemma fest med ölspel.
Men lika mycket behöver jag min ensam tid.


Då sitter jag nog med ett pyssel av nå slag.
Slänger på en film, å sitter å syr,broderar,stickar,limmar ihop nå.
Gärna med en kopp te eller kaffe och självklart snusen!


Förr i tin va jag väldigt mycket fjortis.
Finns nog fortf tendenser till det, men jag tror ( och hoppas) att jag har mognat på mä lite :)


En annan sak som är, eller iaf har varit en stor del av mig
är att jag stundvis lider av depression och panik ångest.
Förr ville jag aldrig snacka om det.
Erkände eller berätta det inte ens för nån.
Men det är en sak som jag har lärt mig att leva med för stunden och jobbar på att få bort.

Ja,jag älskar att läsa. Och kolla på film!
Och favoriten i båda dessa är så klart Harry Potter!!

OCH DET STÅR JAG FÖR!

Kommentarer
Postat av: Falkkristiane

I really enjoyed it. You have done a great job.

2012-08-16 @ 12:35:09
URL: http://falkkristiane.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0