16. En kvinnlig förebild

Nu kommer säkert många suck å stön och "sääkert"
men min absoluta förebild är min mamma.

Finns ingen som henne.
Som hon har kämpat för oss, som hon har fått kämpat för sig sj.
Men nästan alltid glad och tar alltid hand om en.
Prioriterar andra alldeles för mycket ist för sig sj.

Jag kan säga allt till min mamma.
Det är alltid henne jag vill berätta saker för.
Det är alltid henne jag pratar med om jag har problem.
Det är henne jag skrattar högst med.

Jag älskar och ser upp till min mamma <3



Kommentarer
Postat av: Mamman

Men älskade ungen min!!! Nu har du ju fått mej att grina kl 16.39 en helt vanlig fredag! Jag älskar dej sååå otroligt mycket och tycker att jag har haft världens tur som fick just dej till dotter. Du betyder ALLT I HELA VÄRLDEN för mej. Eller du och din lillebror alltså. Längtar såå efter dej nu. Puss puss!

2011-08-05 @ 16:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0