19. Mina rädslor.

Mina rädslor är många.

* Jag hatar verkligen insekter av alla slag!
Får absolut panik!

* Ibland är jag mörkrädd

* Jag är otroligt orolig nästan jämt att något ska hända min familj.
Ser jag en ambulans på utryckning så kollar jag med alla vart dom är, och vad dom gör.

* Det hemskaste jag kan tänka i katastrof väg är om det skulle börja brinna hemma hos mig.

* Även fast det är mycket bättre nu, så är jag nog hypokondriker och tror ganska ofta att jag lider av nån sjukdom.

* Jag är åkrädd.
Bil,skoter, moped osv.

* Jag är rädd att hamna i en situation där jag måste prata inför en grupp.

* Jag undviker att gå sj ute när det är mörkt.
Utifall man skulle bli nerslagen eller våldtagen eller dödad eller nå.

* Jag har börjat bli mer å mer rädd för åska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0