3. Mina föräldrar.

Mina föräldrar är Monica Brandt och Jonny Skott.

Mamma har berättat första gången hon fråga chans på pappa.
Hon va väll typ 11 och han 13.
Hon fråga chans på han, men det va väll som vanligt, att han skulle fundera på de nån dag.
Men nästa dag va han sjuk så mamma fick vänta ända tills måndan innan hon fick ett ja :P

Ja, dom höll inte ihop sen den åldern e :P
Vet inte riktigt när dom blev tillsammans på riktigt.
Kanske får en komentar av dom här :P

Dom fick mig -89, när dom va 22 resp 24 år.
Gifte sig året därpå, dvs -90.
Fick lillebror -92
och skiljde sig ...-95 kanske?

Alla skiljsmässo kids högsta önskan är nog att ens föräldrar ska bli tillsammans igen.
INTE MIN!

Dom är bra vänner ( vad ja vet :P ) och jag har två helt underbara nya familjer.
Pappa har gift om sig med världens bästa stymor :)
Så jag är absolut nöjd som jag har det :)

Mamma Monica jobbar just nu på coop i frigge.
Hon är kort å ettrig, lite som en gnom eller nå :P
Nä skojja bara, men hon är kort :)

Pappa kan ja inte säga vad han jobbar med.
Inte så att det är hemligt och att han har världens ballaste jobb som hemlig agent eller nå,
utan för att jag aldrig har fattat riktigt vad han gör :P
Han jobbar på sense air iaf. Ni kan ju googla :P

Jag har iaf världens bästa föräldrar, SÅ DET SÅ!

Löv ja!


Kommentarer
Postat av: jonny

jo hon är liten & ettrig, som en terrier typ?

2011-08-05 @ 13:55:25
Postat av: Elina

haha, ja eller hur! :P

2011-08-05 @ 14:05:52
Postat av: Mamman

Men nu å!! Snäll som den värsta mesproppen juh :) Nu tycker jag faktiskt att ni är liiite orättvisa. Men du är ju för söt som ändå tycker om dina konstiga föräldrar =))

2011-08-05 @ 16:56:23
Postat av: Anonym

Men nu å!! Snäll som den värsta mesproppen juh :) Nu tycker jag faktiskt att ni är liiite orättvisa. Men du är ju för söt som ändå tycker om dina konstiga föräldrar =))

2011-08-05 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0